Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Älykellosta teemanvaihtajaksi.

808808 Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 22
Hei, minulla on käytössä android wear älykello ja olen ollut siihen tyytyväinen, hienosti tulee Cozify ilmoituksen älykelloon ja ei tarvi kaivaa puhelinta taskusta.

Nyt voisi viedä toiminnallisuuden toiselle asteelle. Eli voisi tehdä jo android sovelluksessa toimivan puheohjauksen myös kellolle, eli voisin sanoa kellolle "Ok Google keittiö kokkaus" (jossa "keittiö kokkaus" on teema) ja avot keittiö olisi valmis kokkaamista varten.

Ehkä tuohon OK Googlen jälkeen joutuu laittaa esim "Cozify" sanan väliin, en tiedä. Tai jos tuon sanan voisi itse määrittää :) voisi nimetä kodin henkilökohtaisemmin.

Kolmas aste olisi mahdollisuus tehdä säännön tyyliin "Ok Google aseta auton lämmitys päälle klo 7.30 jos ulkolämpötila alle viisi astetta" tai "OK Google aseta takapiha juhla päälle tänään klo 1:00 asti".

-Jani

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin
    Terve,
    Kiitos vinkistä. Nämä ovat oikein hyviä käyttötapauksia ja pyrimme edistämään niitä jatkossa. Aikataulua emme vielä uskalla tälle antaa. Puheentunnistukset ovat jokaiselle käyttöjärjestelmälle erillisiä, joten yhtenäisen käyttökokemuksen takaaminen ei ole ihan helppoa. Toisaalta ei se aina ole ihan välttämätöntäkään.
    Antti/Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.